Het begint met weten wat er nodig is
Als succesvolle vrijetijdsondernemer, stad of regio weet je waar je goed in bent. Je bent je bewust van je kernwaarden en focust op basis daarvan op het aantrekken en behouden van waardevolle gasten. Je snapt ook, dat je in ontwikkeling moet blijven, wil je de komende 5 tot 10 jaar relevant blijven. En zult moeten onderzoeken, wat daarvoor nodig is:
Op welke manier kun je je aanbod of concept uitbreiden of verder aanscherpen? Hoe zorg je dat je ook op de lange termijn aantrekkelijk blijft voor jouw doelgroepen? Welke kansen kunnen nog beter benut worden? Met welke ingrepen trek je nieuw publiek aan, stimuleer je herhaalbezoeken, verleng je de verblijfsduur en verhoog je de tevredenheid van je gasten?
De frisse blik van WLKM
Op het pad van ondernemen en onderscheiden zijn er momenten waarop interne kennis, creativiteit en ervaring hun grenzen bereiken: elke organisatie heeft zo zijn blinde vlekken. Op dat moment is een frisse blik van buiten van onschatbare waarde. WLKM biedt die blik, gepaard met de nodige expertise en een creatieve geest.
Of het nu gaat om het vertalen van trends en ontwikkelingen in jouw dienstverlening, het versterken van publiek-private samenwerkingen of het positioneren van jouw onderneming of organisatie, Maaike luistert, vraagt door, analyseert, adviseert en komt met een helder plan van aanpak op basis van gedeelde ambities. Zo kun jij straks verder met innovatieve oplossingen en praktische adviezen die weliswaar voortkomen uit groter durven denken en verder reiken, maar vaak ook verrassend eenvoudig zijn.
“Met Maaike werk ik heel prettig samen bij vraagstukken waarbij toerisme en recreatie centraal staan. Maaike heeft visie en houdt de grote lijnen goed in de gaten maar is ook zeer scherp op de details. Zij treed op als een professioneel verlengstuk van de opdrachtgever en heeft oog voor verbinding, samenhang en efficiency”