hero-case01hero-case01

Pr en Publiciteit opdracht Holland Boven Amsterdam

Ten noorden van Amsterdam ligt alles wat het échte Holland te bieden heeft. Langs de Noordzeekust, de IJsselmeerkust en in het weelderige groene tussenland is er ruimte voor fietsen, varen, wandelen, vissen, zeilen, outdoor sporten, noem maar op. Vanaf 2016 wordt dit gebied toeristische en recreatief vermarkt als Holland boven Amsterdam. Maar hoe maken we de Travel Trade en pers nu warm voor een bezoek aan dit gebied? Geen "rocket science" maar o zo belangrijk. Nodig ze uit en laat ze zelf kennis maken met het gebied en haar parels.

  • Persevent: 9 bloggers en journalisten hebben kennisgemaakt met de cultuurhistorie en toeristische en recreatieve mogelijkheden voor de individuele toerist in Waterland, Westfriesland en Den Helder. 
  • Touroperators op reis: meer dan 40 touroperators en destinatiemarketingorganisaties hebben kennis gemaakt met het Holland boven Amsterdam aanbod voor groepen. Een afwisselende dag vol informatie waarbij water, cultuurhistorie en de Hollandse iconen centraal stonden.
  •  

​ Daarnaast heeft WLKM diverse marketingactiviteiten uitgevoerd: 

  • Via actieve free publicity zijn er diverse persmomenten gerealiseerd in de landelijke media en dagbladen
  • Rapport geschreven over de kansen op de gidsenmarkt in.  


De georganiseerde activiteiten van WLKM zijn meegenomen in de nieuwsbrief van Holland boven Amsterdam.

Projectinformatie

Opdrachtgever
Destinatie Marketing Organisatie Holland Boven Amsterdam 

Project
PR en Publiciteitsopdracht 

Jaar
2015

Meer informatie?

Wilt u meer informatie ontvangen over deze case of over onze werkzaamheden? Neem gerust en vrijblijvend contact op met Maaike!

Bel 06 193 827 07
Email maaike@wlkm.nl

Onderdijk 203
1693 CE Wervershoof

06 193 827 07
info@wlkm.nl

LinkedIn   Twitter   Facebook   Maaike

Wie zich WLKM. voelt, vertrekt met een lach, vertelt door en komt terug in meervoud.